گزارش روز: لئوناردو، مدیرورزشی سابق پی.اس.جی داماد شد

گزارش روز: لئوناردو، مدیرورزشی سابق پی.اس.جی داماد شد

قطعا ماجرای خواستگاری جنجالی لئوناردو از نامزد ایتالیایی اش را به یاد دارید. خواستگاری ای که ماجرای جنجالی آن در سرتاسر دنیا دهان به دهان چرخید. روز 15 ماه مارس گذشته بود. قرعه کشی مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا تازه انجام شده بود و تیم پاری سن ژرمن که آن زمان لئوناردو را در پست مدیر ورزشی اش می دید، حریف بارسلونا شده بود. در یکی از برنامه های تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا که به پوشش مستقیم این برنامه می پرداخت، قرار بود تا ارتباط زنده ای با لئوناردو، مدیر ورزشی وقت باشگاه پی اس جی برقرار شود و در آن سوی خط و مجری برنامه تلویزیونی آنا بیلو، نامزد لئوناردو قرار داشت.

سرمربی اسبق میلان و اینتر بعد از آنکه کمی درمورد قرعه پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد، فرصت را غنیمت شمرده و دراین گفتگوی تلفنی از نامزد ایتالیایی اش خواستگاری کرد. لئوناردو در بخشی از صحبت هایش گفت:« حالا که قرعه به نام بارسلونا در آمده، ما با هم ازدواج می کنیم.»  آنا که دو بار درخواست ازدواج لئوناردو را رد کرده بود در گفتگوی زنده تلویزیونی تلاش زیادی می کرد تا ماجرا را سفسطه کند و رنگ به رخسار نداشت و کاملا عصبی و خجالت زده شده بود و در بین شوخی و خنده گفت که بعد دراین باره صحبت خواهند کرد. ولی بعد از اصرار و پافشاری اسطوره فوتبال برزیل برای گرفتن جواب، در برنامه زنده تلویزیونی بله را به لئوناردو گفت و حالا آنا و لئوناردو ازدواج کرده اند.

جشن عروسی آنها روز جمعه در پالاتزو رئال شهر میلان برگزار شد و در یک محفل کوچک دوستانه با هم ازدواج کردند. جالب اینجا بود که باوجودی که تعداد میهمانان این جشن محدود بود ولی خیلی از آنها از جمع افراد مرتبط با دنیای فوتبال بودند: آدریانو گالیانی نایب رئیس باشگاه میلان دراین مراسم حضور داشت ومینو رایولا، مدیربرنامه های سرشناس دنیای فوتبال هم این جشن عروسی را از دست نداده بود. رونالدوی برزیلی، سرژینیو، کستاکورتا و کاکا و مارکو بوریه لو هم در جشن ازدواج این زوج فوتبالی حضور داشتند.

آنها در جریان مراسم ازدواجشان هم عشقشان به فوتبال را بایادآوری نام سرمربیان اسطوره ای اینتر: النیو اررا و نرئو روکو ادا کردند. لئوناردوی 44 ساله و آنای 36 ساله از زمانی که سرمربی برزیلی دراینتر به فعالیت می پرداخت با هم آشنا شده اند و یک پسر 2 ساله به نام تیاگو نیز دارند. بعد از برگزاری جشن عروسی داماد عکسی یادگاری هم بادوستانش گرفت.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, | 1:40 | نویسنده : mahdi |
  • پول فا
  • ریاح